به مناسبت ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی، برنامه دوچرخه سواری با حضور اعضای کتابخانه از پارک خطی تا کتابخانه فرهنگ بهده برگزار شد
به مناسبت ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و صرفهجویی در مصرف انرژی، برنامه دوچرخهسواری با حضور اعضای کتابخانه از پارک خطی تا کتابخانه فرهنگ بهده برگزار شد.
در این برنامه شرکتکنندگان با رکابزنی در مسیر تعیینشده، ضمن بهرهمندی از ورزش و نشاط، با اهمیت استفاده از دوچرخه به عنوان وسیلهای پاک و دوستدار محیط زیست آشنا شدند.
در طول برنامه شعارهای «با استفاده از دوچرخه از آلودگی هوا جلوگیری کنیم»، «با دوچرخه در مصرف انرژی صرفهجویی کنیم» و «با دوچرخه هوای هوا را داشته باشیم» مورد تأکید قرار گرفت.
هدف از اجرای این برنامه، افزایش آگاهی عمومی درباره کاهش آلودگی هوا، ترویج سبک زندگی سالم، تشویق به استفاده از وسایل حملونقل پاک و مسئولیتپذیری در قبال محیط زیست بود.
این برنامه در فضایی شاد و پرنشاط برگزار شد و مورد استقبال اعضا و خانوادهها قرار گرفت.
ورود به سیستم
ارسال پیغام
شماره تماسنکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.